Adrenalinkick i vårsolen

Klarade av halkan idag, det var nästintill det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Snacka om adrenalinkick när man klarat av en jävligt hal kurva utan att ha snurrat runt (som alla andra gjorde). Hjärtat slog dubbla slag och leendet gick från öra till öra - stört roligt, men samtidigt så tänkte jag mest att det där vill jag faktiskt aldrig uppleva på riktigt.
Men numera har jag alltså ett eget halkintyg ;)

Jag var jäkligt nöjd efter den avklarade halkan och solen inspirerade mig till att köpa ett par nya solglasögon. Allting går i en väldigt intressant nyans när man har de på sig...allt som egentligen är svart eller mörkt överhuvudtaget blir liksom lila. Och en värld där mörka nyanser blir till lila kan väl inte vara annat än trevligt! :D
Jag köpte även den fjärde boken i Twilight serien. Time to read!

För övrigt slängde Backstreet Boys upp ett ganska roligt 1a April skämt igår. Enligt statusen på facebook skulle de göra en cover på Metallicas "Enter sandman" - eftersom att Howie hade klarat den låten på GH på svåraste nivån. Jag tror seriöst att alla som läste det gick på det..och gillade det. Jag var dock lite kritisk till att de skulle göra en Metallica låt - det kändes liksom inte helt rätt. Men ju mer man tänker på det desto intressantare blir det, jag hoppas att de gör det ändå. Det kan bli bra. 

The weekend is coming up! Naaajz! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0