Disneyhattrick

Jag har kollat på Disney idag! Massa disney, eller okej - 2½  filmer. Aristocats, Bernard&Bianca i Australien och halva Alladin. Jag kände att jag liksom var tvingad att kolla på Aristocats eftersom att det hela tiden på senaste tiden har dragits massa kommentarer från den filmen och jag fattar absolut ingenting. Så det var dags nu. Och jävlar vad bra den va! Varför har jag inte kollat på den oftare. Jag såg den senast när jag var  typ 10 tror jag. Nästan skamligt. Stört rolig film i alla fall. Jag satt och skrattade i 74 minuter liksom.
Jag ska seriöst kolla på alla gamla Disneyfilmer så fort jag har vettig tid över. Men så många filmer - så lite tid!

Mitt i Alladin ringde Andreas: Jag och Oscar kommer och hämtar dig om en kvart, vi ska lära dig hattrick. Jag var trött och fokuserad på Alladin, och försökte verkligen säga nej. Men det gick inte så jag sa okej i rädsla för att de skulle åka hem till mig och ringa på tills jag öppnade. Så nu har jag lärt mig hattrick, och jag tror verkligen att jag kommer bli en stor nörd inom området och sjunka in totalt i missbruket. Men jag gillar nörderi, speciellt när det gäller sport på datorn och tv-spel. Det kan bli bra. Och mitt lag har ju det bästa namnet, Foppas Tofflor! Kör hårt!

/ Amanda the nerd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0