Fotbollsonsdag

Hoho. Det här med internet-anslutning kan vara lurigt. Igår var vi i alla fall och kollade Champions League hos Mackan (som det bara är jag som kallar honom). Det var ganska stor uppslutning dit faktiskt. Oskar var i alla fall där och personligen tycker jag att han var kvällens behållning, inte fotbollsspelarna eller nåt annat dumt. Oskar är alla kvällars behållning, skönare människa får man leta efter. Kul. Matchen i sig var som sagt ingen höjdare, även om det blev lite roligare när folk (Oskar igen) hetsade. Det var så svårt för mig att välja vilket lag jag skulle heja på eftersom jag hejat på båda lagen sedan jag var liten liksom. Men jag höll ju främst på Arsenal eftersom a) Markus hejar som tusan på Manchester United och b) Petter hejar på Arsenal och blir sur på riktigt om jag supportar något annat lag. Lugnast för hemmafriden att ta Arse då.

Vad gjorde jag mer? Hm. Jag var på Coren för första gången. Det var väl helt okej men jag ska tagga mycket mer tills valborgeventet. Det ska bli röj!

You'll here more from me laterr. Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0