Krogenrunda á 20 kr!

Dagen idag har mest spenderats med att kolla på massa fotbollsmatcher. Men jag tänker inte rabbla upp alla för Lovisa gäspade när jag gjorde det IRL, så jag tänker inte göra det nu. Men 5 fotbollsmatcher i rad är total njutning, helt underbart.

Jag blev även klar med pärlmotivet. Det står "Live like there is no tomorrow". Den sitter på min CD-hylla, så det är det första jag ser varje morgon när jag vaknar. Jag tänker att varje dag ska levas till fullo! Fin tanke..mina föräldrar gillade det iaf.

Kvällen och natten har vart fett najs.
Den började med att vi hängde i Kulturhuset för att kolla på Enemy of my enemy. När vi väntade på att dom skulle gå på spelades det Amy Diamond, jag rådiggade - Lovisa såg fundersam ut. Sen diggade jag EomE. Min musiksmak är intressant. Jag citerar Josefin: "Du har världens bästa musiksmak, och världens sämsta." Jag är beredd att hålla med, men är väldigt nöjd med att jag kan lyssna på ALLT! Najs!
Sen förtärde vi alkohol i naturen och fick påhälsning av polisen som var väldigt trevlig, men tvingade Lovisa att hälla ut sin cider. Visserligen var den faktiskt inte god så förlusten hade kunnat vara värre. Jag var ändå mest nöjd med att jag hade lyckats öppna kapsylflaskan med tänderna!
Sen drog vi till Pasta, där träffade vi Sanna, Christoffer, Adde och Robin. De två sistnämnda fulla som få.
Sen blev det Thao, sen blev det Klaras nyöppnade Blåbär. Alltså - tre ställen, 20 kr. Fett najs! Värsta krogenrundan, för att vara i den här staden i alla fall.
Klaras var faktiskt najs, för att vara just Klaras liksom. Den sista typ timmen spenderade vi på dansgolvet. Jag var übertaggad och hoppade upp och ner och ner och upp till all musik som kom. Och sjöng med även fast jag inte kunde texten. Jag kände att jag var taggad på livet och att livet var taggat på mig, vi var helt enkelt kompatibla. Jag var väldigt nöjd, glad och onykter. Så det jag gillar mest är att jag kommer läsa det här imorn och tänka: Va fan har jag skrivit?! För som sagt så är jag inte nykter nu ;)

Sömn nu!

/ Fowpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0