Spare-time

Jag säger bara en sak: Jag äger på bowling. Jag vann så lätt så lätt. Jag var bäst. Spärr på spärr på spärr och segern var i hamn. Fick dessutom hela TVÅ strikar och kvällen var gjord. 383 poäng på tre serier. Grymt. (Amanda, jag är hemskt ledsen... Men det såg jättefint ut innan du missade.)

Gröna grodan var också extremt nice sen, Maja och Matilda kom förbi och det var riktigt längesen jag träffade Matildis. Hon hade klippt sig så jag inte kände igen henne. Och köpt en häst. Hon ligger i bra måste jag säga. Kul. Hoppas hon vill följa med till Hultsfred, det glömde jag fråga.

Är mycket taggad på festival i sommar alltså, shit vad kul det ska bli. Stört. Sports camp. Oh yeah.

På jobbet gick det bra idag med, jag fick två möten i Atea liksom! Det brukar inte hända.. Det är Dan som brukar komma och rädda upp situationen och fixa leadsen där. Men idag var det minsann jag! Woho. Dan tyckte att jag gjort mitt vid kvart i tre och att jag förtjänade att gå hem. Det tyckte jag med. Det skulle nog inte chefen ha tyckt dock, så jag stannade snällt kvar och ringde för säkerhets skull. Fast jag var extremt nöjd med mig själv och Calle blåste upp mitt ego ännu mer med att berömma mig alldeles för mycket för rapporteringssystemet jag hittat på som var väldigt basic. Det underlättade iofs hans arbete med rapporten men ändå.. Jag hade inte gett mig själv så mycket cred som han gjorde. Men det var ju kul att han gillade det.

Imorgon är det fredag och FREDAGSKÄNSLA som Malin på mitt jobb brukar skriksjunga så det hörs över hela kontoret. Mysigt. Jag börjar gilla jobbet mer och mer. Det har förstås sina ups and downs. Men för det mesta är det nice.

Syns imorrn alla mina kära läsare (Amanda)

/Back Office-konsulten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0