Tiden går fort när man har roligt..

Dagen började med att en snubbe på radio berättade hur man ska göra om man möter en zombie. För mig, som är extremt rädd för zombier, så var det ändå ganska bra tips. Nu vet jag liksom hur jag ska göra om jag någonsin möter en. Det är bra!

Körlektionen gick bra, jag känner mig ganska så redo för uppkörning snart, det är najs. Och jag har världens roligaste körlärare, hon sitter alltid och muttrar om hur dåliga alla andra är på att köra bil. Hennes favorituttryck verkar vara: Jävla fartdåre, Idiot, och jävla kärringpucko. Som sagt, väldigt roligt! Bara det gör ju att lektionen är värd 700 kronor, haha.

Just nu kollar jag på Chelsea - Liverpool. Jag trodde verkligen att det skulle bli en relativt tråkig, deffensiv och målsnål match. Men det står liksom 3-4. Positiv överraskning, verkligen. 10 minuter kvar, ett mål till för Pool så är dom vidare, kom igen! Det är så spännande! Fotbollsunderhållning när den är som bäst!

Jag har lyssnat på Backstreet Boys hela dagen, och varit väldigt nostalgisk. 14 april förra året var den bästa dagen i mitt liv, jag har svårt att se att någon dag kommer bli bättre. Varje gång jag tänker på den konsertkvällen blir jag glad! Så idag har jag gått runt och varit glad, glad som choklad :D

Det är ändå stört att det gått ett år, för det känns inte som att det var så länge sen. Tiden går så stört fort - jag hänger inte alltid med. Men det kan ju bara innebära att vi har jävligt roligt ofta, eftersom att tiden går fort när man har roligt. Det är det enda logiska...

/ Amanda, BSB-fan # 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0