End of week..

Dagen började med att jag och Viktoria spelade landbandymatch utanför Lundbyskolan mot två 10-åringar. Dom frågade spydigt om vi kunde slå dom i bandy. Är man så spydig när man är 10 förtjänar man att förlora med 10-1 efter en 5-minutersmatch, haha.
Innebandyträningen var najs, vi var fyra stycken, vi spelade tre matcher och så var Andréa tvungen att åka så vi avslutade. Då var klockan typ halv tolv. Sen satt jag och Elias kvar i omklädningsrummet och pratade, till klockan var 15. Tiden bara rann iväg. Det var väldigt trevligt att sitta och prata med honom, det är så otroligt lätt att prata med honom. Jag måste verkligen försöka träffa honom oftare. För han är alltid positiv!
Dock så hatar jag hans sms-signal, den gav mig multipla hjärtattacker. Hans sms-signal kommer från en skräckfilm, det är en man som skriker i samma ögonblick som han blir mördad. Den lät så äkta och typ 10 minuter innan han fick sms sa han: "Schh, hörde du? Det låter som att någon är i byggnaden, jag hörde steg." Sen där jävla signalen, jag trodde jag skulle dö. Han stog bara och skrattade och jag tänkte att han är dum i huvet som skrattar när någon blir mördad i lundbyskolans gymnastiksal. Så var ju inte fallet, som tur var. Jaja, han fick sig ju ett gott skratt...ibland är det väl okej om andra människor får sig ett gott skratt på ens egen bekostnad...I guess.
Vi ska i alla fall tydligen äta sushi och gå och se en skräckfilm på bio, så ja - han gillar att plåga mig. Det kan bli intressant.

Resten av dagen har jag lyssnat på musik på jävligt hög volym och säkert varit en jävlig människa. Men jag har ju njutit av den höga musiken, för det har varit Backstreet Boys, Kings of Leon och Psycore...I like.

Du kallar det säkert big FAIL, jag kallar det underbart. Snus har aldrig varit så gott. Jag orkar inte vara nedstämd och sur hela tiden, och hela tiden anstränga mig för att inte vara det. Jag gillar mig själv mer när jag är positiv..och snuset gör mig positiv.

CiaoCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0