Vem får inte gå in på systeemet?

Födelsedagsfika med rulltårta hos Stina, sjukt nice. Vi uppdaterade varandra på allt som hänt och det var välbehövligt. Jag skulle vilja träffa henne mycket mer. Och annat folk, jag känner ofta "så många människor och så lite tid". Asjobbigt. Vart är världen på vägen? Jag ska se till att jag utnyttjar tiden ännu bättre från och med nu. I och för sig så sade mamma idag att hon aldrig ser mig så jag måste kanske prioritera att vara hemma mer också? Oj oj nu blev det svårt... Jag är för poppis helt enkelt. Stackars mig. Stinas hund var förresten så himla söt! Lite olydig men det går ju inte att bli arg på en sån liten en. Fast Samantha är ett stört namn på en liten ullig vit hund med rosa öron... Jag skulle kallat henne Vera eller nåt.

Jag och Calle intern-mailade förut på jobbet om att det skulle vara praktiskt om människor var som bläckfiskar, för då skulle vi bara kunna ta en bit av oss själva och gå runt och tugga på om vi blev hungriga. De gör ju så med sina tentakler. Typ ett lillfinger blir ett snack om man inte hinner äta mellis. Asbra! Och framför allt om man är på fjällvandring till exempel, det blir stört mycket mindre packning om man äter på sin arm eller nåt istället.. Vissa dagar får vi mycket gjort på jobbet, haha.

Hallå förresten, coolaste idag: Jag behövde inte visa leg på Systemet!!!

Världsvana Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0