The Hills-tisdag

Mindre sol idag men helt okej ändå. Jag har inte gjort så mycket. Jag och Agnes åt massor med mat förut, var i och för sig nice. Nyttigt var det också faktiskt, så jag behöver inte ha dåligt samvete heller, nu när jag har sagt att jag ska starta mitt hälsosamma liv.

Jag pratade lite på msn idag, det var trevligt. Händer inte så ofta att jag är inne där liksom. Frida och Johan och Amanda fick den stora äran. Johan är i Vietnam och solar och badar och det låter sjukt härligt. Snart snart snart är det min tur! Asia, here we come!

Jag ska starta ett eget företag. Det kommer att bli intressant. Det roligaste är att komma på namn, vilka jag nu har i överflöd. Jag är så finurlig!

Äsch det händer inget mer just nu. Men jag är glad för det, lovar! Eller just ja, det har kommit en FEMTE säsong av The Hills. Jag är så glad!! Wohoo! Till och med min syster tittade på det idag. Det var trevligt. Fast jag tror att vi ändå uppskattade det olika mycket... Men ändå.

Kolla in Tjuvlyssnat förresten!
Smakprov:

Love hurts

11:ans buss, Örebro (!)

En kille ~17 pratar i mobilen med vad som verkar vara hans flickvän.
Killen: Jag är så kär i dig att jag skriver det på varenda sten, jag hoppas du får en i huvudet så du förstår hur jag känner.


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0