HULTSFRED!!

Denna dag kan stavas PACKA.
Jag har packat i och ur flertalet väskor säkert 100 gånger, sållat bort kläder i omgångar och haft panikångest och varit aningen frustrerad flertalet gånger. Alltså har det varit precis som vanligt när jag packar. Det är synd att det är så otroligt jobbigt att packa för det är ju så sinnessjukt roligt att åka bort! Men det gick bra till slut och jag är relativt nöjd med resultatet.
När jag hade pakat färdigt och tryckt ner alla kläder i ryggsäcken satt jag på golvet och lyssnade på Dead by April, då kom jag och tänka på en sak som fick mig att börja skratta åt hur dålig jag faktiskt är på att packa och att jag alltid har en tendens att ha med mig för mycket. När jag var på kryssning förra året hade jag med mig en fullpacka dragväska - för en natt, på en båt. Jag är galen. Galet dålig på att packa, haha.
Fast nu kan jag inte ha med mig för mycket, jag skulle bli förvånad isf.
Men skit samma, för imorn åker vi till HULTSFRED!! Jag är så taggad, det är sommarens höjdpunkt och det kan inte annat än bli bra. För det är bra band, bra folk och regn är bara vatten och lera kan vara kul, i rätt mängd.

Jag ska ju ha med min gamla mobil till hultan, så jag har suttit och läst genom alla sms i den. Galet roligt. Det är sms från 2007 - när vi var i Tyskland, den sommaren och när jag var på frizon. Det bäst smset är från Jossefin när hon var på Arvika, otroligt roligt - och svårtytt. Jag måste fråga henne om hon kommer ihåg vad det faktiskt ska stå.

Jag kom på en annan positiv sak från i fredags. Jag sa nej till att röka hela kvällen, fast jag blev tillfrågad säkert 10 gånger. Starkt! Jag är nöjd över det faktiskt.

Nu ska jag sova så jag är någotsånär utvilad innan vi åker. Nästa blogg blir någon gång efter hemkomst.
Hey ho let´s go!!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0