Minnesluckor? Oh ja

Haha, jag läste just Lovisas senaste inlägg. Det var läskigt. Jag har sjuka minnesluckor från i lördags. Det var länge sen jag hade minnesluckor av denna kaliber. Jag minns vagt att jag låg i gräset på refugen, men no more. Jag undrar om jag rökte vattenpipa, jag har ett minne av att jag var i närheten av den, men minns inte alls om jag rökte. Galet. Och jag har verkligen inget minne över att det blev punka på cykeln. Var det något vi märkte när vi kom fram?  
Men fan, jag har aldrig haft någon som helst ångest efter någon fest, möjligtvis precis när jag vaknat dagen efter, men det är väldigt övergående. Saker händer (vilket oftast är alkoholens fel), men så länge jag inte skadar eller sårar någon i min omgivning så har jag inte ångest. No Way. Hårt men sant.
Och ja, jag håller med Lovisa om att jag det verkligen skulle vara intressant att se vad som händer på en fest där vi kör järnet. För i lördags tog vi ju det lugnt..haha.

Annars rullar vardagslunken på som vanligt. Jag jobbar sex timmar, jag kommer hem och läser, sover och kollar på TV. Det är en ganska lugn och skön tillvaro i sig och sjukdomen kräver det. Jag dricker hostmedicin och låtsas att det är gott. Mest för att mina föräldrar inte ska tjata. Dom tror att jag kommer trilla av pinn pga min hosta. Men det krävs mer än lite hosta för att få mig på fall.

Imorn ska jag äntligen få träffa Anton, det var typ ett halvår sen sist. Jag måste bli en bättre moster. Underbarare unge får man fanimej leta efter. Thats for sure.

/ Sjukdomen själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0