En riktigt jävla bra måndag..!

BACKSTREET BOYS KOMMER TILL SVERIGE!! Alltså jag är återigen världens lyckligaste människa, helt fantastiskt lycklig. Jag sitter och gråter nu! Herregud, det är lycka på sådan hög nivå att jag knappt tror att någon förstår hur lycklig jag är. Så bäst! Jag skakar, jag ska så se dom igen! Antingen 4 dec i Sthlm eller 5 dec i Oslo, så är det bara!!!! Shit...

Gud vilken bra dag det här blev nu, den har liksom varit väldigt bra annars också - BSB var liksom pricken över i:et, så att säga.
Efter jobbet åkte jag med mina föräldrar till Överskottsbolaget och handlade, väldigt mycket. Men vi handlade massa till avslutningen imorgon och jag handlade lite grejer till Hultsfred. Silvertejpen! Tejpen som löser alla problem! Man kan ju till och med göra skor av det, bra skit!
Sen spelade vi beachvolleyboll. Jag har sjukt dålig balans och ramlar så fort jag ska slå till bollen i princip - det är ju tur att underlaget är relativt mjukt. Men det är en rolig sport - lagom chill när det är såhär varmt liksom.
Sen följde jag med Lovisa hem - vi kollade på U21 finalen och planerade lite mer Hultsfred. Jag är så sjukt taggad, det kan inte annat än bli bra. För jag menar - vad jag och Lovisa än tar oss för så blir det ju bra. That´s right! Lalala...


/ Världens lyckligaste människa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0