Godkänd dag!

Morgonen började bra, med ett godkänt teoriprov! Jag fick ett poäng mer än vad man behövde för att bli godkänd. Det slår aldrig fel när jag gör prov, oavsett vad det är för prov eller hur mycket jag pluggar. Jag klarar mig oftast alltid precis för att bli godkänd. Men så länge man blir godkänd så spelar det ju ingen roll med hur mycket, eller hur? Jaja, one step closer helt enkelt..snart uppkörning. Det kan gå precis hur som helst..förhoppningsvis bra.

Sen har jag varit på gymmet och byggt muskler och druckit den läskiga måltidsersättningen - på tal om den, den blir godare för varje gång man dricker den, i början var den mest blaskig men nu är den helt okej och den mättar faktiskt, tro det eller ej. Det är faktiskt lite som att dricka utspädd milkshake.
Sen tränade jag småbarnen, det var svinkallt och jag hade mössa på mig, den 2 juni liksom. Helt okej. På den fronten är det mycket den här veckan, match på torsdag och cup på lördag - vi går för vinst!

Jag har precis kollat på Vi hade i alla fall tur med vädret igen. Jag gillar den första filmen, men den här var mycket bättre. Det var lite mer igenkänning, speciellt med tanke på husbilen. Haha, jag kan se mina föräldrar framför mig om typ 10 år i en husvagn i Lappland - det skulle kunna bli lite som i filmen. Men en film med ingredienser som en onykter Jacob Ericksson som förklarar hur ett bibliotek är uppbyggt, en lös råtta i husbilen som gnager sönder allt, en Johan Glans i rollen som familjefader i en sjuk familj och en hyperaktiv pojkvän kan ju inte annat än bli bra. För att vara svensk är den faktiskt bra! Men jag gillar campingfilmer, man borde campa oftare - jag ska nog köpa en husbil när jag vinner på Triss.

/A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0