Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplanen

Dagen har spenderats med plugg på körskolan, gymmet och ett gigantiskt intag av vatten. Minst 5 liter...

Kvällen har spenderats på en fotbollsplan i Almby. Jag gillar verkligen att spela fotboll när det inte är på dödligt allvar, som det typ alltid var när man spelade i ett lag. Det kändes ofta så iaf. Så det var kul, och jag gjorde hattrick i första matchen. Yey! hehe. Nästa gång fåre bli beachvolley, för det är faktiskt inte lika jobbigt när det är så här varmt. Det är lite mer chill liksom.

Sen gick vi till MAX och åt mat - för mat behöver man när man har sportat.

Det blir inte så mycket mer än såhär - för nu måste jag sova så jag inte försover mig imorn bitti, det kan bli jobbigt.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0