Sparkdräkten!

Agnes har sytt en sparkdräkt till Petter efter ett vad då Petter lovade att om hon någonsin skulle orka sy en sparkdräkt åt honom skulle han ha på sig den en hel dag. Hahahahaha. Gissa om hon sydde en då liksom. Den är sjukt snygg i svart med rosavita mönster. Fantastisk! Jag ska så vara med när han har på sig den en heldag. Han visste inte vad han gjorde när han lovade detta...

Idag har jag varit hos frisören och fått mitt hår precis som Amanda inte vill ha sitt. Nice! Direkt efter det drog jag till gymmet med min syster yster och vi körde ett asbra pass. Jag känner mig väldigt stark nu. Sit-ups på pilatesboll är att rekommendera! Och hantlar på pilatesboll. Pilatesbollar är bra träningsredskap helt enkelt.

Jag läste Kenzas blogg igår igen, jag vet inte varför jag gör det, men hon ligger ju etta och det är fascinerande. Jag kan inte sätta fingret på varför hon är så populär bara. Hur ska vi göra för att kunna tävla liksom? Aja. Nu är hon på Kreta och kommer inte kunna blogga på ett tag, hah! Apropå det längtar jag sjukt mycket efter när vi ska till Turkiet! Jag behöver sol! Det är fan sommar och 10 grader eller nåt. Kom igen! Hoppas det blir fint på fredag för jag är taggad på grillning i Oset. Men jag är i alla fall glad över att det är dåligt på dagen då jag är inne på jobbet som sagt.

Nu ska jag gå och skratta lite mer åt min käre pojkvän som fortfarande sitter i sin sparkdräkt och våndas över att han ska ha på sig den ute bland folk. Hahaha. Jag gillar min systers humor.

/Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0