Topplistan

Bra saker:
  • Hulstfred!!! - Fy fan vad taggad jag börjar bli. IIiiih.
  • Marmaris - Jag vill bli solbränd och vacker! Och hänga lite mer med min underbara familj och pojkvän är aldrig fel.
  • GREAT - Nu så här på slutet blir jag lite vemodig. Jag har lärt mig mycket, fått mycket cred och träffat roliga människor.
  • Potatis - Gott i alla former: potatismos, klyftpotatis, pommes frites, kokad potatis, stekt potatis, potatiskroketter och det bästa på midsommarbuffén: färskpotatis! Mm. Jag äter potatissoppa i detta nu faktiskt.
  • Hundar - Jag hade inte tråkigt en minut sen jag kommit hem och insett att jag var ensam hemma. Jag blev ju ganska snart påmind om att Jessie var hemma, så vi lekte i trädgården och sen gick vi på en promenad och sen pratade vi om livet. Hon är en mycket god lyssnare. Och grejen är att hon faktiskt fattar sjukt mycket mer än folk tror. Tung är hon.
  • Uttrycken "Sweet as" och "Choice aye" - Jag ska verkligen försöka etablera dem på allvar nu!
  • Midsommar - Det kommer bli bra! Jag har Asti och vin och cider och bra musik. Oavsett var jag är, vad kan gå fel liksom? Inget! Det blir awesome!
Det får ni nöja med er för nu. Jag ska gå och planera min midsommarlunch-meny. Jag har så bra idéer! Har kommit på att jag definitivt ska göra mina och Agnes honungsmarinade quornbitar. De blev fantastiska. Och på midsommar ska man äta gott. Jordgubbar är också ett måste. Och sill. Och färskpotatis som sagt. Och gräslök! (Tänkte skriva chives, haha, gillar att engelskan sitter i). Fast inte sill förresten. Det är ju sjukt äckligt och innehåller för mycket dött djur.

PUSS O KRAM SES HOS VERRAN! Just ja, alla bloggläsare, alla är välkomna hem till henne, Hertig Karls Allé 39.

/Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0