Örebrocupen, dag 1

Dag 1 på Örebrocupen slutade väl inte riktigt som jag tänkt mig. Efter två förluster var frustrationen ganska stor, både hos spelarna och hos mig - mest hos mig faktiskt.
Men jag får se det positivt, vi har ju bara släppt in 4 mål, det är ju inte så farligt.
Jag sa åt tjejerna att gå hem, äta mycket pasta, gå och lägga sig tidigt och käka taggtråd till frukost, så börjar vi om på nytt imorgon bitti. Vi får en till spelare imorgon och jag har gjort upp ny taktik med helt ny uppställning. Jag tror det kan bli bra, eller så brister det totalt - men jag är positiv så det kommer gå bra.

Men jag har fått en Örebrocupströja idag av min far - det står COACH på ryggen, snyggt. Det är en funktionströja - som andas, fancy!

Jag har även hämtat ut mitt körkort, coolt. Det är en fin grej att man ska skriva namnteckningen innan teoriprovet när man är nervös, så att det ser ut som att en 90-åring skrivit det - snyggt. Det är även fint att jag hade teoriprovet på morgonen så att man ser helt nyvaken ut på fotot. Men jag gillar mitt körkort, det är najs.

Nu ska jag sova, så jag är pigg och glad imorgon bitti. Jag måste köpa typ halstabletter, annars kommer jag inte ha någon röst kvar när den här cupen är slut. Men dom gör faktiskt oftast som jag vill när jag skriker tillräckligt mycket - så det är bara att fortsätta med det.

/ COACH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0