Regn, Disney och småskalig brottslighet..

Fredag är alltid fredag och det finns fanimej inget skönare.
Helt okej dag på jobbet, det regnade dock något fruktansvärt under de timmar jag var ute. Egentligen tycker jag ju att allt detta regn är relativt bra, för min allergi. Jag känner liksom inte av den alls - stört skönt. Så lite regn såhär ibland är ändå helt okej.
Sanna överraskade med cola till lunchen. "Fan Foppa, det är fredag - då kan man inte dricka vatten!" Jag kan inte annat än hålla med!

Kvällen spenderades på norr med Andréa, Lovisa, Michelle och Verran. Vi åt fruktsallad och kollade på Anastacia. Jag hade inte sett den förut, men det var riktigt bra faktiskt! Man kan ju historian och Disney gör det sjukt bra. Men den var lite läskig ibland - det var nog bra att jag inte såg den när jag var liten. Eller rättare sagt, jag hade inte kunnat se den när jag var liten, jag hade absolut inte vågat se den då.
Men väldigt skön fredagskväll och nu kan jag kryssa av ännu en disneyfilm på listan!

Sen skulle jag hämta lite alkohol hemma hos Verran inför morgondagen. Det var inte mycket kvar där inte, det tar nog slut imorgon. Så min medbloggare får nog pallra sig iväg till affärn nästa vecka och handla lite  - med tanke på att hon faktiskt "köpt" in sig på ganska mycket av min sprit ;) Men det är helt okej för mig, för snål är det sista jag ser mig själv som. Även fast L kallade mig för en snål jävel en gång, det kändes väldigt oprovocerat faktiskt. För jag förstår mig inte på snålhet - så länge man har ska man väl ge?

Haha jusste, jag har varit lite brottslig idag också, det var lite kul. Snacka om ren reflex - lite läskigt faktiskt. Jag kanske borde skicka ett anonymt brev till Konsum med 30 kronor och en lapp där det står förlåt. Haha, undrar hur dom skulle reagera...
Men konsum har ju, så dom borde väl ge? ;P

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0