Veckans höjdpunkt...

Veckan fortsätter minst lika bra som den började för...

...JAG HAR BOKAT UPPKÖRNING!!!
Yes, jag känner verkligen att körkortet är på gång, det är visserligen ett tag kvar till den bokade tiden men så här nära körkortet har jag aldrig varit!!

För övrigt så har småbarnsträningarna blivit mycket roligare, väldigt mycket faktiskt. Jag tror mest det beror på att jag vet att jag ska sluta som tränare i höst och lämna dom liksom. Det senaste året har jag verkligen tappat motivationen för att vara tränare - men som sagt har det blivit najs igen. Det känns som att jag värdesätter varenda minut av träningarna. Och dom börjar komma in i en otroligt rolig ålder - det tisslas och tasslas om pojkvänner hit och dit och det är väldigt roligt!
Tisdagskvällar är nuförtiden veckans höjdpunkt - jag gillar verkligen den totala vändningen.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0