GG & BK

Alltså, två dagars ledigt, en dags jobb och två dagar ledigt igen, jag skulle kunna leva så jämt, varje vecka..fett najs. Visserligen skulle ju inte lönen bli så fet, men det skulle kanske vara bra att leva lågbudget ett tag?

Imorse när jag vaknade var jag ovanligt pigg, jag har liksom försovit mig varenda dag de senaste tre veckorna, men inte imorse. Konstigt, jag behövde inte snooza en enda gång. Det är ju ett steg i rätt riktning - för det är faktiskt skönt att inte behöva stressa på morgonen.

Kvällen har spenderats på Gröna Grodan med Michelle, Andréa, Verran, Tove, Kajsa och Frida. Det var väldigt trevligt, sen tog vi en uppfriskande promenad i Stadsparken och stötte på massa andungar, grodor och igelkottar.
Sen blev det nattmat på BK med Verran, Michelle och Elias.
Det blev en bra dag trots att vädret ställde till det och gjorde så att vi inte kunde spela fotboll som jag har taggat till i en vecka nu. Det var ju synd, men jag tycker ju ändå att regn är bra då det rensar luften på pollen.

Och så säger vi Krya på dig till med/motbloggaren Lovisa som ligger sjuk i hööög feber. Seriöst - du borde överväga det här med att äta lite kött ibland ;) Jag tror på det..eller bara mindre grönsaker..hehe.

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0