Lalala

För första gången på typ en vecka har jag kunnat andas normalt utan att behöva använda astmasprayen. Det tackar jag regnet för. Som brevbärare är jag oftast inte så förtjust i regn eftersom att allt blir så blött men när regnet ger ett andrum i pollenchocken så är jag faktiskt helt okej med det.
Och idag var det tre uppgångar i rad som inte hade post, tack för det!

Efter en väldigt sövande arbetsplatsträff så tog jag en promenad hem. Det var uppehåll, soligt och inte speciellt kallt, så det blev en väldigt skön promenad. Precis när jag kommit innanför dörren började det vräka ner regn och åskan började mullra. Det kallar jag flyt! Jag stod i köket och flinade åt regnet, för att jag undkom det så snyggt!

Annars har dagen varit väldigt chill, åskan ledde till att vi ställde in träningen så det känns mest som att jag haft massa tid över. Visserligen använde jag den till att lägga upp 5 träningspass till framtida träningar och så pluggade jag lite teori. Så jag har ju ändå fått lite gjort.

Morgondagen innebär ledighet, och jag har inte en enda plan. Skönt!
Så nu ska jag spendera natten med att återupptäcka band tror jag.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0