Mmm...McDonalds

Ledig fredag innebar inte sovmorgon. Det innebar frukost på McDonalds! Jag och Andréa tyckte det var dags att återuppleva traditionen från gymnasietiden. Det var fint, och gott! Egg McMuffin med bacon och ägg och en McToast. Det kallar jag riktig frukost. Och det var väldigt skönt att kunna gå upp en kvart innan jag var tvungen att gå hemifrån, utan att behöva stressa sönder den kvarten, som det annars brukar vara liksom.
Men mer frukost på McDonalds åt folket säger jag.

Min körlärare ringde mig en timme innan lektionen skulle börja: Jag är redan på körskolan, och är lite uttråkad, jag kan komma och hämta upp dig så kör vi igång tidigare." Hon blev ännu mer nöjd när jag sa att jag redan var på stan, dock så ville jag ju ha frukostro, så hon fick allt vänta lite. Men vi körde ändå igång en halvtimme innan den ursprungliga tiden, men körde ändå ända tills den egentligen skulle vara slut. Så jag fick en halvtimmes gratis körlektion, tack för den säger jag och gav 20 kronor till en hemlös som satt utanför Krämaren. Jag kände att jag hade råd med det, dagens goda gärning - for real.
Dock är jag skyldig min körlärare en frukost på McDonalds för att jag missade att kolla i ytterspegeln en gång när jag svängde. Så kan det vara ;)

Det blev även Änglar och Demoner på bio ikväll. Den var riktigt bra, enligt mig mycket bättre än Da Vinci-koden. Den var mycket coolare och handlingen är så mycket bättre. Jag tänker att jag inte säger så mycket mer om filmen, för jag kommer säkert råka avslöja något som Lovisa inte vill veta. Det kan bli jobbigt. Så jag nöjer mig med att säga att den var riktigt jävla bra helt enkelt!

/ A

Ps. Jag tycker att Lovisa bloggar lite för dåligt nu, skärpning? Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0