On the right track

20 minuter spikmatta med Celine Dions Love ultimate essential collection i bakgrunden. Hahahaha. Det är dagens guldkorn, att du har blivit en tönt! Hahaha. Men visst, jag kanske borde testa den där medelålders-terapin. Det kanske fungerar skitbra...

Jag har tränat mycket på sista tiden, sprang 5 km med Agnes idag och igår var jag på gymmet med Petter och henne. Vi jobbar hårt nu, jag är stolt över mig själv.

Imorgon slutar jag tidigt och då ska jag hem till Elias och bli bjuden på lunch. Sedan fika med Klara och därefter hänga med familjen. Det blir nice. Jag gav Agnes första ledtrådarna till hennes födelsedagspresent ikväll! Hon anar inte alls vart vi ska åka, hihi. Det kommer bli så himla kul!!!

Nu sova! Godnattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0