PluggPluggPlugg..

Idag har vi slutfört gigantstädningen på jobbet. Allt överflödigt har slängts ut, och med det menas alla mattor och alla kontorsstolar. Stolar som man har suttit på med livet till låns då man aldrig vet om ryggstödet håller en uppe eller om den ens ska hålla ihop. Man kan tycka att det gör arbetsdagen lite mer äventyr, men jag är ändå glad att vi är av med dom. Och det har dammsugits på hela stället också, så äntligen kan man andas utan att andas in flera ton damm om dagen, det är najs, speciellt om man lider av lätt dammallergi.

Förutom träning med tjejerna så har dagen spenderats med teoriboken i handen. Jag blir förundrad över att man verkligen ska kunna såhär mycket för att få köra bil liksom. Men det känns som att teoriprovet kommer att gå bra, men jag tänker att det är lika bra att plugga otroligt mycket eftersom att prov aldrig riktigt varit min starka sida. Men någon gång ska väl vara den första?

Jag har även kollat på ESC semifinal 1 och förundrats över hur ESC på bara några år har förvandlats från en tävling med helt okej musik till en ren och skär fars! Haha, vissa bidrag är så stört roliga och så stört dåliga. Sämst var nog Tjeckiens, en sliskig karl som sjunger om romer. Wazzup with that liksom?
Det bästa på hela semifinalen var trumsaluten! Det är så coolt!
Och t.a.t.u. uppträdde, jag erkänner att jag faktiskt tycker att dom är bra. Jag har för mig att jag lyssnade på dom ganska mycket under deras "storhetstid". Det är nog dagens återupptäckt av band.
Och Sverige gick till finalen på lördag! Yeez! Allt annat hade fan varit skam! Go sweden! Go Malena Ernman! Go opera! Vi går för vinst!

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0