Sömn och film..

Imorse när jag vaknade så var min första tanke: Jävlar vad pigg jag känner mig. Så pigg har jag inte känt mig när jag vaknat sen i typ mars eller något. Sen när jag kollade på klockan så förstod jag varför jag var så pigg. 14.23. Vissa skulle kanske bli stressade av att vakna så dags, med tanke på att en ganska stor del av dagen redan gått. Jag blev inte alls stressad, utan tänkte mest att min säng är jätteskön, varför lämna den om jag inte måste. Jag kollade på Baywatch i 30 minuter sen tog hungern tyvärr över. Mina föräldrar skrattade bara när jag kom upp och frågade när jag ville ha middag.

På kvällen blev det häng på norr med Andréa, Andreas, Verran och Oscar.
Andreas kom på den, enligt honom, briljanta idén att kolla på Saw IV. Det var, utan tvekan, det vidrigaste, äckligaste och mest avskyvärda jag någonsin sett. Det var kväljningar deluxe i två timmar. Men jag är ändå nöjd, för jag klarade av att kolla på en hel skräckfilm utan att dö. Det har faktiskt aldrig hänt.
Sen var vi tvugna att utjämna lite, så vi kollade på Ice Age. Stört rolig film och Andreas retade mig efteråt för att jag grät i slutet. Men det är ett väldigt fint ögonblick i slutet och det är inget fel på att gråta till filmer.
Sen fick jag, snällt nog, skjuts hem av Oscar eftersom att jag inte alls tänkte på att bussarna körde söndagstrafik idag. Smart. Men man kan väl inte ha koll på allt heller?

Sova nu, imorgon kan jag inte sova lika länge för det är seriepremiär för småtjejerna, i Lindesberg. Kör hårt!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0