Sommar och näsbränna!

Nu har jag missat att blogga i två dagar, men det är fullt upp hela tiden. Då är det inte lätt att hinna med, men samtidigt, ju mer man gör - desto fler guldkorn!

I torsdags hade jag min, förhoppningsvis, sista körlektion någonsin. Min körlärare var väldigt nöjd och sa att om jag körde så på uppkörningen så är körkortet mitt. Me like!

Igår spelade vi minigolf på Gustavsviks äventyrsgolf, vi var sju stycken och det tog sjukt lång tid - men det var väldigt rolig. Och minigolf är en sport (?) som man alltid är väldigt ojämn i. Men det är väldigt kul, man borde spela det oftare. Jag slutade fyra men var ändå nöjd - så länge jag inte kommer sist så är det liksom okej. 


Idag har varit en dag fylld av guldkorn! Det började i Hovsta, där det var seriefinal i F11 norra. Hovsta - Eker. Det är alltid hårda matcher, och det är i princip kämpaglöden som avgör. Idag hade vi den, vi vände 2-1 underläge till vinst med 3-2. Jag var så himla nöjd och glad och alldeles till mig. Det var så jävla skönt!

Sen picknickade jag, Lovisa, Michelle och Verran vid kanotis. Det var baguetter, ost, kex, vindruvor, jordgubbar och melon - väldigt gott helt enkelt. Efter två timmar gav Michelle och Verran upp och begav sig mot nya äventyr. Jag och Lovisa uthärdade två timmar till i den stekande värmen. Till slut var det så varmt att man hade kunnat steka ägg på våra armar. Men jag ska inte klaga på värmen - för den är najs! Dock har jag nog bränt mig på näsan..

Till slut drog vi oss upp, åkte och handlade och sen grillade vi vid Naturens hus med Andréa, Andreas, Sanna och Christoffer. Det var väldigt trevligt. Sen när myggen tog över åkte vi hem till Lovisa istället och fortsatte drickandet. Vi skrämde upp varandra med massa läskiga historier. Fast vissa kan jag ändå tycka är intressant. Även fast jag är extremt mörkrädd så får jag ändå inte för mig att det ligger någon udner mnín säng eller att någon står i min garderob. (Detta sagt samtidigt som jag kollar på Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren. Haha, bra film!)

Det har varit en väldigt skön lördag och jag håller med Lovisa, det har verkligen känts som en riktig sommarlovsdag! Fint! Och jag njuter till 100%, för mitt liv skulle inte kunna vara bättre!

Det onyktra sinnet är förövrigt väldigt fantastiskt. Jag blir positiv till allt och vad som än händer är bra. Och jag blev väldigt glad över det Lovisa skrev, och jag kan inte annat än säga desamma. Jag är så fantastiskt glad över att vi är vänner, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! Jag älskar dig också, och det kommer bli så sjukt roligt att bo ihop! Jag ser verkligen fram emot det.

Träning imorn, jag är taggad som tusan! Kör hårt.

För övrigt hittade jag nyss ett ställe på mitt rum där min mobil alltid har täckning! Fantastiskt! På den högra ryggsoffkuddskanten. Wonderbar!

/ A, livsnjutaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0