Kalle & Hobbe & Hang Hai

Positiva saker nu. Hm. Fyrtio graders feber är inte särskilt positivt. Det var min tillvaro till stor del den här helgen. Jag låg däckad. Något positivt över det hela var det direkt inte, utom möjligen att jag fick Kalle & Hobbe av Agnes att läsa. De är ju så underbara. Kalle & Hobbe och Nemi är nog mina favoritserier. De är stört kul och träffande! Jag känner igen mig i båda.

En sak som dock var extremt glad och upplyftande var trippen vi tog till Gbg i torsdags, vi gick nämligen på Liseberg och gjorde av med alla våra pengar på grillad panini, Ben&Jerry's, karuseller och chokladhjul. Jag vann 2000 g Geisha första gången jag spelade! Det var lycka! Hang Hai, den nya åkattraktionen var också lycka, den var stört kul och jag trodde att jag skulle ramla av. Jag gillar sådana adrenalinkickar, kan inte få nog av dem. Som fallskärmshoppningen var det, fast kanske lite mer mesigt. Fallskärmshoppningen var det mest ultimata jag någonsin gjort så hur kan jag egentligen jämföra något med den? Hm, jag tar tillbaka det där med att Hang Hai var som den. Men min nya favorit på Liseberg får den i alla fall bli!

Igår kväll var det Filip och Fredrik igen och de blir bättre och bättre i talk show-rollerna tycker jag. Nu var jag riktigt impad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0