YEAH

Innebandyträningen imorse var intressant, med tanke på att vi var fyra stycken och två av oss var bakis - den ena lite mer än den andra. Men vi körde några matcher och ansåg sen att det fick vara den sista innebandyträningen. Hädanefter blir det beachvolley - det är lite mer av en sommarsport faktiskt.

Efter den faktiskt ganska jobbiga innebandyn så tänkte jag att jag ändå kunde ta gymmet när jag ändå höll på, så det blev en timmes gym också. Mina ben är helt döda nu, men det är säkert värt det. Ja, det är faktiskt värt det.

Efter en mycket god morsdagmiddag med tårta till efterrätt åkte jag först och kollade på Eker - Norrstrand i damtvåan. Jag räddade en hund från att få en fotboll i huvudet. Ägaren blev väldigt glad och tackade mig många gånger.

Sen åkte jag upp på staden för att träffa Kajsa, Tove, Michelle och Andréa. Vi hängde i Stadsparken där det var Yeah-festivalen. Det var helt okej musik och jag träffade lite folk jag känner. Så det var trevligt. Elias lyfte upp mig och slängde mig i en buske - jag har fortfarande barr typ överallt. Men man ska inte klaga på nära-naturen-upplevelser.

Nu ska jag göra några webbtest och sen sova. Ledig hela veckan, great!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0