20-årsfest!

Nu ska jag skriva blogg, i mitt allra fullaste tillstånd, det kan bli bra!
Men kvällen har varit riktigt najs! Jag har varit full och glad som få! Skare va så skare va tänkte jag!
Jag har dansat mig svettig till riktigt bra musik! Vilket var redigt najs!

Jag hade även deep-talk med Andreas. Det var faktiskt väldigt fint, och det var ett väldigt ärligt deeptalk, det kändes riktigt bra faktiskt! När man är onykter har man en tendens att vara 100% ärlig, i alla fall jag. Och sånt behövs ibland. Vi pratade ut om saker och ting och Andreas är najs. Jag gillar honom och är väldigt glad för Andréas skull.
Vilket är bra, för när mina vänner är glada så är jag glad. Det är typ det jag kräver liksom.

Som sagt var festen najs! En viss var mer party än vad jag någonsin sett honom vara, det var crazy! Men jävligt najs. Och en viss var mer irriterande än någonsin, vilket mest var irriterande faktiskt. Han tog upp onödiga saker som skulle kunnat få mig på dåligt humör, men jag tänkte att det inte var läge för det. En fest är en fest och det finns fanimej inte plats för dåligt humör då! SÅdeså!

Vi kollade även på Sverige - Ungern, vilket var jävligt najs! Zlatan avgjorde i 93e minuten. Ibland kan jag faktiskt inte låta bli att älska den mannen! Tyvärr. Men det var fint, och det var tur att det slutade med svensk seger, annars hade det seriöst kunnat bli en dålig fest, nu blev det perfekt! Awesome!

Michelle var där! Otippat! Det var najs att träffa henne! Jag kom på häromdagen att jag faktiskt aldrig riktigt sa hej då till henne. Så det var riktigt najs! Frida var där också, henne träffar man inte heller så ofta. Najs!

Så summan av kardemumman är att det var en riktigt najs fest! Jag är nöjd och glad och känner mig tillfreds med livet!
Det enda jag begär nu är en bra lägenhet i Oslo.

Nu ska jag dricka en liter vatten och sova. Imorn blire först bakispizza och sen bakisfika hos Frida. Gött!

Gonatt! Frågan är om bloggandet blev bra? Det märks imorn..

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0