Whatever happens..

Alltså det händer verkligen inte mycket på den här bloggen. Men jag kände för att skriva lite nu, så jag gör det helt enkelt. Det händer mycket bra saker nu.

För det första så har jag påbörjat att sluta snusa. Det började i torsdags och just nu är jag inne på förberedelserna. I vanliga fall brukar jag ju snusa en dosa om dagen. Sen i torsdags har en dosa räckt i alla fall två dagar, det är en bra början i alla fall. Det är verkligen bättre än ingenting liksom. Så än så länge går det bra. Och jag skriver snusdagbok nästan varje dag.

Vi har i princip fått en lägenhet, vilket är jävligt najs. Vi väntar bara på mailet med kontraktet, vore ju trevligt om det kom.

Igår var jag på bio med L, Andréa och Andreas, vi såg Sommaren med Göran. Den var helt okej bra, typisk svensk humor liksom. Det var mest Andreas som var rolig. Jag har aldrig hört honom skratta så, jag har aldrig hört någon människa skratta så överhuvudtaget. Helt galet, så fort han skrattade dog jag av skratt. Jag vet inte om alla andra i salongen uppskattade det, men några tyckte det var kul i alla fall. Jag hade seriöst träningsvärk i magen imorse när jag vaknade. Jag ska gå på bio med Andreas oftare.

Idag slog jag vad med Lovisa om huruvida jag kommer se Sagan om Ringen trilogin innan 2013. Hon tror inte att jag kommer göra det. Jag känner mig redan 500 kr rikare ;) 

Nu måste Amanda sova, för det är mycket packande som gäller imorn om flytten går på onsdag. 

/A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0