Strand Tylösand

Imorse 6.30 rullade vi iväg mot Tylösand, grymt nice!

Campingen är väldigt  trevlig och campingsemester är nog överhuvudtaget undervärderat av folk i vår ålder. Lite synd för det är fridfullt och avkopplande. Väldigt mycket semester helt enkelt. Jag gillar det och ska njuta i fulla drag hela veckan.

Jag vet, det är ett jäkla tjat om hur nice det är att jag har semester. Men jag har ju fan jobbat sen jag kom hem från Asien och de senaste veckorna har jag varit så trött och virrig så semester har aldrig varit mer välbehövligt.

Vi har spenderat några timmar med att handla och jaga kylbox. Först köpte vi en på K-rauta, sen hittade vi en billigare på Willys så då fick vi åka tillbaka till K-rauta och lämna tillbaka den första. Virrigt värre, men nu har vi i alla fall en kylbox och kylklampar så att vi kan kyla drickan ;)

Jag och Andréa var nere vid havet och guppade i vågorna. Så mysigt! :D

Nu ska vi äta mat och fortsätta njutandet. Blir nog tidigt idag pga tidig morgon.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0