S E M E S T E R ! ! !

L sa något om att blogga mer, jag väntar ;)

Men nu är det fanimej semester i alla fall! Och det är värlsbäst, top notch och 1000 gånger bättre än vilken fredagskänsla som helst. Jag har till och med packat färdigt, nästan i alla fall, det är lite småskit som ska ner i ryggsäcken, men annars så är det packat och klart.

Jag ska chilla hårt i en vecka, mysa runt i Tylösand. Vi ska även hinna mysa lite i Helsingör, mosa på Ullared och fascineras inne på Colosseum, nej jag menade Universeum. Vissa personer har svårt att hålla isär på de två attraktionerna, jag nämner inga namn (Andréa). Men för mig spelar det inte så stor roll vilket vi åker till, båda blir bra ;)

Den här veckan har gått sjukligt fort också, det är skrämmande hur fort veckorna går men jag har hunnit med en hel del. Jag har varit hos Jenny och klippt mig, jag har varit på Capio och betalat 600 kronor för att få ont i armen, jag har kollat på Allsång och Morden i Midsumer med Andréa, Emma och Anna.
Och Lovisa var här i onsdags och vi pratade om studielån, skulder, pluggångest och hur fort tiden går. För snart börjar skolan och då flyttar L och lämnar Örebro för Uppsala.
Jag har inte så mycket pluggångest, jag tycker nog att det är värre att L ska flytta härifrån och inte vara i Örebro. Det är faktiskt en dålig grej. Men det får väl gå det också..

Nu ska jag packa klart det sista, duscha och göra andra ovettiga saker.

See ya!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0