21-årsdagen

Min födelsedag var nice! Den var helt galen faktiskt. Hej och hå och jösses.

Dagen var väldigt chill, jag pluggade lite, läste lite, kollade på Melrose Place och åt middag med mina päron och fick presenter.

Sen på kvällen så var ju planen att jag skulle träffa folk på Liquid för att dricka massa alkohol. Men Andreas hade ringt mig på dagen och sagt att som present skulle han hämta mig här hemma och köra hem mig. Så vid 19.40 kom han och hämtade mig, sen skulle vi åka förbi och plocka upp Andréa. Men hon var tydligen inte klar så vi var tvungna att gå upp. När vi kommer in ropar Andréa från vardagsrummet att det är något jag måste komma och se.
Sagt och gjort, jag går in dit. Och där står typ alla jag känner och börjar sjunga och jag får hjärtinfarkt deluxe. Jag har ju inga nerver, jag trodde jag skulle dö på plats haha. Men det var sjukt nice. Överraskningsfest liksom, sjukt coolt! Och Lovisa var där! Sjukt otippat men otroligt nice, världens bästa present. :D

Och inte nog med att jag fick en överraskningsfest, jag fick en massa presenter också, jag har tagit kort på det, så det kommer lite längre ner i inlägget :) Och det fanns tårta med texten "Amanda fyller Las Vegas", väldigt fyndigt. Kladdkaka, popcorn, bål och alkohol. Jag är helt överväldigad fortfarande.

Jag har verkligen världens bästa vänner, helt fantastiska människor! Jag kan inte ens beskriva det med ord.. :D


Presenter från vänner: 
En Shaker
Toblerone
Huvudmassage
Ballonger
Dörrskyltar
Boken "Svar på allt"
"NU ÄR DET KRIS"-choklad
Gult och rött kort + visselpipa
Gigantiskt sudd
Gigantisk penna
IQ-piller


Presenter från vänner och föräldrar:
OS-mössan
Hammarby-bäddset
En flaska Asti
En kalender med massa bilder på mig och Lovisa

Sjukt bra presenter :D

I eftermiddag är det match, förhoppningsvis går det bättre idag än sist :)

/ A - numera en 21-årig tant 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0