B-days

Imorgon ska vi på Fridas födelsedagsfest och alldeles nyss gjorde jag klart presenten! Eller min del i den. Det blev bra om jag får säga det själv. Ah, j'aime Rousseau et francais, c'est une langue très belle!

Alla fyller år på sommaren, det är ett problem. Alla ska ha presenter. Eller man vill ju ge alla presenter. Det blir mycket pengar att lägga ut på samma gång. Därför ska jag alltid i framtiden göra som nu och sy någonting! Eller sticka som jag gjorde i julas. Sjukt bra grej, blir billigare, mer personligt och man har dessutom kul när man fixar presenten! (Istället för att känna den ångest som alltid infinner sig när vi springer runt på stan dagen innan och panikletar.) Annat kreativt presentpyssel funkar också såklart, inte bara sömnad. Finns så mycket!

Jag är sjukt taggad på födelsedagsfest nu, det har ändå alltid varit den bästa sorten, trots presenthetsen.
Och inför imorgon är jag taggad på vårt franska tema!


Joyeux anniversaire tout le monde!

/Louis, votre fille francaise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0