En rymdfärd skulle sitta fint

Mexikansk afton (lite halvt) igår kväll. Vi åt tacopaj och spelade ölspel. Sjukt kul. Sjukt stört. Sjukt bara.
Tacopajen var spicy och vinet var syrligt och chokladbollarna innehöll en stor mängd cider. Tomtar bollades runt på glaskanterna. Skrattet hängde konstant i luften.
Allt som personifierar en bra kväll. Top notch helt enkelt.


Idag gick jag upp ganska tidigt och insåg att det ständigt sker nuförtiden. Börjar jag förvandlas till en morgonmänniska? Hoppas! Ska bli spännande att följa förvandlingen. Har ätit frukost som bestod av två mackor, oboy och vaniljglass med chokladrippel. (Det är ju sommar..) Ska dra till gymmet nu och arbeta på mina magrutor. (Någon gång måste de ju titta fram!?)


Agnes kommer hem idag från Arvika och jag antar att man inte kommer få se något av henne överhuvudtaget förrän tidigast imorgon kväll. Då har hon i alla fall haft det bra. Igår tänkte jag och Mattis tillbaka på Hultsfred och körde 1-1-1-1-2-2-2-2-3-3-3-3-4-4-4-4-5-5-5-5-6-6-6-6-7-7-7-7 DU ÄR EN PARTYGNU! Vet inte om det blev rätt, but it brought back all the feelings (dude!).. Fler festivaler i våra liv! Jag är lite ledsen för att jag blivit så gammal bara, men det kanske går att motverka med några decennier i rymden? Kan man även åka tillbaka i tiden eller stannar man bara till?

/Lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0