I'm back in the game..

Jag känner lite för att börja blogga igen, så jag kör lite här. Det är nog dags att börja leta glädjeämnen i vardagen igen. Faktiskt..

Nuförtiden jobbar jag mest, men det är faktiskt ganska soft. Även om jag är bra på att klaga på det så är det inte så farligt. Jag kör mest bil och undviker att backa sönder ännu en backspegel. Det går faktiskt ganska bra. Och det är ganska trevligt att köra runt i villaområden och se idyllen, den finns precis överallt i Lillån och Hovsta. Trevliga barn som kommer och blir överlyckliga när man ger dem post och pensionärer som tycker det är trevligt att prata med brevbäraren. Ja, det är faktiskt ganska trevligt, jag ska sluta klaga på Posten.

För övrigt så är det ju massa sommarjobbar på Posten nuförtiden också, och det är väldigt nice att ha folk i samma ålder omkring sig, det är segt med 60-åringar som muttrar hela tiden, man blir lite knäpp till slut.

Och imorgon ska Verran ha 21-årsfest. Det ska bli riktigt trevligt, det enda som kan komma ivägen för en trevlig kväll är katterna. Men man får väl anstränga sig lite ;)

På söndag ska jag tömma brevlådor någonstans i Lappland (nej, okej, kanske inte Lappland men Hällefors och Kopparberg känns som världens ände faktiskt). Det ska bli spännande, för det blir första gången jag åker runt själv. Och åker jag jättevilse så kanske jag stannar kvar där och hänger runt lite, säkert trevligt. Hellre fast där än i Manila faktiskt ;)

Nu ska jag äta naturgodis och kolla klart på Grease, den är så spännande! ;)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0