Monsunregnet i Örebro

Okej, efter att ha räknat så har jag nu kommit fram till att jag såg 59 matcher live i fotbolls-VM, lyssnade på de 5 resterande matcherna live i radio och har i efterhand sett de matcherna på internet. Jag är ganska nöjd med min insats faktiskt ;)

Idag har jag kört postbil i monsunregn och tömt brevlådor. Det innebär att man istället för att köra 20 km/h för fort så kör man 20 km/h för sakta överallt. Ibland ännu saktare. Helt galet. Ibland såg man max 2 meter framför sig. Det var inte kul alls..
Men jag klarade det också, som tur var - även om det faktiskt var läskigt.

Sen blev det O'learys med folk vilket var trevligt, gott och läskigt dyrt. Men ibland får man ta sig råd helt enkelt, det gäller nog att passa på innan studietiden påbörjas då jag bara ska äta nudlar och annan pasta, ungefär som i Oslo, det gick ju bra.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0