Sooolen..inte gömma dig bakom molnen!

Nuförtiden är lördagar den bästa dagen på veckan, för det är den enda dagen som jag är ledig. Men jag tänker inte klaga på allt arbete utan jag tänker fina tankar om lönen som kommer den 25 augusti, den kommer bli fiiiin!

Men jag hade storslagna planer på att sola min vänstra arm idag. För det är såhär att när man kör bilbrevbäring så är det bara den högra armen som är ute i solen och således blir den brun och den vänstra armen inte alls brun. Så det ser faktiskt inte alltid riktigt klokt ut. Så min plan var att täcka över den högra armen och bara sola vänstra armen och läsa massa bra böcker, typ läsa klart VM-boken och börja på någon annan. Det senare kommer säkert hända, för läsa kan man ju göra utan att sola.
Så det får bli planen för idag.

Ikväll ska jag träffa lite gammalt Lundbyfolk vilket ska bli väldigt trevligt. Det var inte direkt igår man träffade dom. Och jag har hört något om JORDENS utgång, men jag ska som vanligt köra massa bil imorgon och i söndags satt jag de första två timmarna och kände mig bakis och var rädd för att polisen skulle stanna mig. Nej inga lördagsutgångar här inte.

Nästa vecka blir dock chill, jag ska jobba 15.30-19.15 hela veckan, och det är nice!

På fredag ska Frida ha festeferre och det innebär att jag kan gå ut för på lördag ska jag inte köra bil. Weho! Dock är det den 23 juli på fredag, och det brukar inte vara en bra dag, det brukar mest vara min egen personliga fredagen den 13e. Men vi kan ju hoppas att 21-årsfest och trevliga människor kan bli en vändpunkt på det hela. Jag hoppas. För bra blir det! :D

Nu läsa! Kanske pärla..vi får se.

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0