Reslusten.. aah

Vi var hemma hos Emmy idag och det var otroligt inspirerande! Nu är jag så jäkla taggad så det är galet! Jag har packat och fixat hela kvällen (förutom när jag förhört Agnes på extremt tråkig biologi, sådan biologi jag själv totalt struntade i att lära mig för att jag var fruktansvärt ointresserad av den) och jag har verkligen läget under kontroll! Crazy bra! Jag har även pratat med Maja om vilka kläder och skor och jackor man ska ha med sig och känner att saker och ting faller på plats. Jag tror inte att jag behöver inhandla något mer nu. Hoppas inte heller, för nu börjar kassan sina. Man vill ju cash att röra sig med på själva trippen också. Jag ska shoppa i New York, hallelujah! Sjukt bra blir det. Sjukt bra.

Malaysia verkar vara ett underbart land med god mat och cool natur. Jag hoppas vi ser några fräna, lagom farliga djur. Och inte för många maneter. Vill ju inte bli av med reskamraten liksom. Men resan nuuu. På söndag händer det. Hoppas att flyget bjuder på god mat och bra filmer. Ska bli segt att flyga så länge, men ska man ut på äventyr så ska man. Då får man stå ut.
Taggad är jag i alla fall, har jag sagt det!?

/LO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0