Häng med gruppen och Sanna

Dagen började med att bussen var sen. Det hör ju till vanligheten nuförtiden, med all snö och så. Men jag ska inte klaga på Länstrafiken. Jag har faktiskt två positiva saker för dagen med Länstrafiken:
1. Bussarna startar, trots att det är 12 minusgrader. Jag var lite rädd att det skulle gå helt åt helvete när det började bli kallt. Men än så länge går det ju bra.
2. När jag skulle åka buss hem från stan så var det fel på bussens kortläsare, så hemresan blev gratis. Och gratis är gott.

Men vi har grupparbetat idag, det gick ganska bra. VI har kommit en bit på väg med allt som ska göras innan jul. Men jag måste spendera kvällen med att läsa en hel del inför morgondagen. Det är segt att bara läsa kurslitteratur hela tiden. Jag saknar att sätta mig med en riktigt bra bok och bara läsa för att slappna av. Det händer inte längre. För när man väl inte behöver läsa kurslitteratur har man ingen lust att läsa andra böcker heller. Tyvärr..

Efter grupparbetet träffade jag Sanna. Det var nice, för det var inte igår. Men det är det som är bra med Sanna, vi behöver inte alltid ha så tät kontakt eller träffas en gång i veckan. För när vi väl träffas så är det sjukt nice ändå. Vi vet var vi har varandra och det är så sjukt skönt. Det är en bra vänskap. Världens bästa vän helt enkelt :)
Men vi åt mat på Rosalies och uppdaterade varandra på vad som har hänt sen sist, hur våra liv är och så pratade vi om allt mellan himmel och jord. Så jäkla nice.
Sen spelade vi biljard. Jag brukar verkligen alltid förlora mot Sanna, jag tror knappt att jag har vunnit en enda match mot henne i hela mitt liv. Men idag blev det oavgjort, 2-2 i matcher. Och vi tyckte det var lika bra att sluta då. Rättvist och bra :)

Ja, nej, kolla på Biggest Loser nu och sen läääääsa!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0