Snö..

Jaha, snö alltså? Det kan seriöst vara det värsta med att bo i Sverige. Jag pallar verkligen inte snö. Eller, jag gillar inte när det är snöstorm ute, som det faktiskt har varit idag. Men  det är ganska mysigt att titta på, när det bara ligger stilla på marken. Det kan jag hålla med folk om. Men jag skulle faktiskt klara mig utan det. Utan problem.
Plus att snö tydligen ser till att stadsbusstrafiken ställs in i den här staden. Det är så intressant, det snöar liksom varje år i Sverige, ändå blir folk chockade. Det är faktiskt fascinerande..så det är tur att man inte skulle åka buss idag helt enkelt.. 

Så jag har inte varit ute på hela dagen. Vilket har varit väldigt skönt. Jag borde kanske ha pluggat, men jag har inte orkat. Men jag har inget i skolan imorgon heller så jag pluggar imorgon istället. Jag vill ha så lite som möjligt att göra i helgen när jag ska hänga i Uppis. Men jag har ju inte den ena boken som jag behöver, så det kan bli lite klurigt. Men jag hoppas att den kommer innan jag åker i alla fall. Annars kan det bli tajt som sjutton.

Men jag har mest spenderat dagen i min OnePiece och pärlat. OnePiece är ett fantastiskt klädesplagg, speciellt när det yr snö utomhus. Då kan man kosa in sig i den. I love it!

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på biggest loser.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0