Förbättrad sjukdom och fotboll

Den senaste veckan har jag mest varit hemma och tagit det lugnt för att bli av med sjukdomen. Jag har förstås varit i skolan de dagarna det har behövts, men annars har jag varit hemma och kollat på Beverly Hills, säsong 8 för tillfället.
Igår tröttnade jag dock på sjukdomen och ringde till vårdcentralen och fick en tid. Så jag fick reda på att det inte är öroninflammation, bara en utbuktning på trumhinnan som inte är farlig. Jag hade ingen bakterie heller bara något vanligt virus som går över av sig själv. Skönt att veta i alla fall.
Och det har faktiskt blivit bättre, jag har nästan inte ont i halsen och förkylningen känns bättre. Så äntligen går det åt rätt håll, nice!

Idag har jag spenderat 3 timmar på Rosta Gärde för att kolla på Thomas Nordahl Cup, Anton spelade. Det var mest kallt men jag hade på mig min nya vinterjacka så jag frös inte, mest många andra som underskattar oktoberkylan på en fotbollsplan. Dom förlorade tyvärr båda matcherna som vi såg men de spelade bra ändå. Lite oflyt bara helt enkelt.

Ikväll har Jenny och Fredrik fest, jag har sagt att jag inte kommer men jag vet faktiskt inte. Jag mår som sagt bättre idag och skulle nog faktiskt orka hänga där ett tag, så får se helt enkelt. Skulle ju vara trevligt att träffa alla människor. Jag har dock ingen present till Fredrik, så det är ju lite dumt.

Nej nu ska jag kolla på Hammarby - Syrianska. Spännande värre..:)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0