PLUGG!

Just nu sitter jag på stadsbiblioteket med min grupp och pluggar. Vi håller på med en fältrapport, väldigt intressant. Jag borde nog egentligen skriva på någon text istället för att skriva här men jag tar en liten paus ;)

Igår var jag hemma precis hela dagen och gjorde absolut ingenting. Det var nice. Det enda jag gjorde var att pärla och kolla på film. Jag pärlade en hiphop-pingvin till Johanna, den blev riktigt nice må jag säga. Jag börjar bli bra på det där med att pärla på fri hand, så det tar sig :)
Film kollade jag på ja, The Last Song. Den där relativt nya filmen med Miley Cyrus. Den var faktiskt rätt bra - men alla filmer som har byggt på böcker av Nicholas Sparks har ju visat sig vara bra. Och man gråter till dom, störtfloder - i timmar. Och sen är man helt utmattad. I flera timmar. Den här filmen var inget undantag. Jag kan verkligen inte rå för det - när folk dör i filmer så gråter jag, det behöver inte ens vara folk - det räcker med animerade lejon. (Fast vem gråter inte när Mufasa dör?)
Men det finns nog ingen film som slår PS. I love you. En film som öppnar tårkanalerna efter 5 minuter är sorglig. Åh hej..

Ikväll ska jag träffa Andréa, det var inte igår. Vi ska nog kolla på Revolutionary Road och tänka att det är livet de hade levt om Leo inte hade drunknat i Titanic. (Men jag ska bara tänka det om det är ett bra liv dom har)

Nej nej, nu måste jag nog vara lite effektiv.

Seeya!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0