Tentaperiod coming up..!

Tenta snart och därför pluggade jag från ett till ett igår. TOLV timmar. Helt sjukt. Fast bra. Jag behövde det. Idag ska vi också plugga, ska styra det till att vi är hos nån av de andra, här är det extremt dammigt eftersom våra dammsugare i korridoren suger! Eeh alltså, de är dåliga. De suger inte snarare. Sämst.

Jag tvättade också igår. Ibland känner jag mig så huslig och duktig. Nu när jag flyttat hemifrån beundrar jag min mamma mer och mer för varje dag som går. Handla kanske är det jobbigaste. Bara för att man måste vara så himla tråkig och ekonomisk och cykla ända bort till Willys och känner sig dålig varje gång man bara orkar åka till Ica Heidenstam. Jag har blivit expert på att undvika att handla. Bra jobbat av mig som annars ses som lite av en shopaholic...
Det är lite kul med tentor ändå kom jag på, för vi ska ha festaste tentafesten den 25:e. FETASTE menar jag då. Alla kommer tagga så stört mycket. Vilket teknologerna här i Uppsala alltid gör. Nice är det! Undrar om det är utklädnad.. Hoppas! Förra festen hade vi tema "hårresande" och vi klädde ut oss till kemister-efter-en-explosion. Brutalt. Mitt hår var så sjukt äckligt dagen efter! Vi hade en massa "glue"-gele i det och tusen ton hårspray+hårfärg. Hahaha. Helt galet.
Direkt efter explosionen

Efter denna tentaperiod, med tillhörande party, ska vi börja läsa kemi, så det passade ganska bra med sådant tema på utklädnaden! Fast ser inte direkt fram emot det. Däremot ser jag fram emot att efter detta få ett besök från min kära medbloggerska (huvudbloggerska, så gott som enda bloggerska)! Yey!
Solong suckers! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0