Forza Giallorosso! :D

Jag är så glad! Få saker gör mig så glad som när Roma vinner mot Inter! Och dagens vinst var en skön vinst!

Jag har spenderat kvällen hemma hos Richard och Felicia vilket var väldigt trevligt! :) Men pga sjukdom så orkade jag inte längre än till strax efter 22. Så jag kom hem vid halv elva och satte på TV4Sport för jag visste att Roma spelade mot Inter och den kanalen brukar visa dessa matcher. Så när jag slår på TV.n så var det i minut 92 av matchen. Det första som händer? Roma är i anfall och Mirko Vucinic häver sig fram och språngnickar in 1-0!! I 92a minuten!
Jag började hoppa av lycka, nästa gråta..(vilket ledde till ett hostanfall, inte så nice)

En vinst mot Inter är det bästa som finns! Jag struntar nästan i hur resten av säsongen går så länge vi vinner mot Inter.

Jag kommer sova gott inatt! :D Jag har nästan glömt bort att jag är sjuk ;)

Kommentarer
Postat av: Richard

Skoj att du dök upp på festen trots att du inte mådde helt hundra. :)

2010-09-27 @ 12:39:28
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0