Resa i tiden..

Idag har jag jobbat, det är skönt att tänka på annat än alla böcker som ska läsas. Dock så kom det massa ÖBO-hyror idag som skulle delas ut. Jaja, jag var i alla fall glad att jag inte skulle springa i trappor idag, det är lite döden när det är hyror, för då måste man högst upp överallt ;)

Imorse kom jag att tänka på att det igår var ett år sen vi packade väskorna och satte oss på tåget mot Oslo. Det var nice, bara att komma bort från den här staden ett tag, se och göra något annat. Bra grej att göra, rekommenderas starkt faktiskt.
Dock så minns jag promenaden från centralen till lägenheten som lite väl jobbig. En promenad som senare visade sig ta ungefär 25-30 minuter utan väskor, tog alltså ungefär 2 timmar med fullpackade väskor, i dödens solsken. Det var en fin promenad, och om jag inte missminner mig så kom vi alla fram till att vi hellre skulle slicka på hjulen på våra väskor än att göra om den promenaden.
Men äsch, det var värt det. Och jag saknar Bob litegrann, jag undrar hur han har det. Om han fortfarande står ivägen för TV:n någonstans..? Om han retar gallfeber på någon eller om han bara står där och är trevlig? Jaja, han kommer nog aldrig bli så fint julpyntad som han blev när vi bodde med honom. :)

Ikväll ska jag spendera två timmar med att titta på Partiledardebatten som är på SVT mellan 20-22. Jag känner att det kan vara vettigt att se på nu när det bara är två dagar kvar till valet, man vill ju inte rösta helt fel liksom ;)
/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0