Branden och tomheten..



Ja, sådär kan det se ut över Boglundsängen ibland när någon jävla idiot för för sig att sätta eld på en däckverkstad. Ungefär 50 meter bakom den byggnaden så ligger mitt jobb. Så den där elden genererade i att telefonen här hemma ringde klockan 5 imorse och väckte hela hushållet. Det blev liksom lite av ett krisläge eftersom hela området var avspärrat och det fanns en viss risk för gastubsexplosioner.
Inte för att jag personligen berördes så mycket av det eftersom att jag inte har jobbat idag men jag blev väckt klockan 5 och lyckades inte riktigt somna om efter det.
Jag har känt mig otroligt sliten hela dagen och har antagligen inte tillfört så speciellt mycket under dagens grupparbete, tyvärr. Och nu känner jag mig mest slut som människa...

Kvällen har spenderats på grusplanen i Vivalla, fotbollsträning för tjejerna. Det var bara halva laget där men det beror på att den andra halvan spelar den där sporten innebandy på onsdagar. Men den säsongen är slut nu så nästa onsdag bör det vara mycket folk på träningen.

På träningen inträffade det ögonblicket som jag seriöst har väntat på i två år. Och det var galet för jag blev helt ställd och visste inte hur jag skulle hantera det, än mindre vad jag skulle säga. Jag känner mig lite förtvivlad nu och det finns i princip bara en person som jag vill prata med om det här. Men hon svarar inte så jag hoppas för allt i världen att hon ringer upp snart för jag behöver prata om det, nu... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0