Häng på stan

Dagen började som sagt med jobb och nu vill jag inte ens se mitt eget röstkort, fy fasiken. Men det blev några timmar i alla fall och det ska bli riktigt gött med lön nästa månad för nu har jag ändå jobbat rätt så mycket. Jag tror nästan att jag får lugna mig lite för det känns som att när jag väl har en ledig dag från skolan så är jag på posten. Men det är snart sommar och då behöver jag i alla fall inte kombinera jobbet med skolan. Det ska faktiskt bli skönt att bara jobba, för då behöver man knappt tänka ;)

Efter jobbet åkte jag upp på stan för att luncha med Michelle, på Rosalis Deli. Det var riktigt nice och gott! ;) Efter några timmars ätande och pratande så drog vi oss ut på stan för att shoppa lite grann, men bara lite, vi är ju trots allt studenter. Men jag köpte två t-shirtar och som vanligt när jag är på stan så blev det ett besök på Panduro för att fylla på pärllagret.
När vi hade gått ett varv på stan så joinade Lovisa och då tog vi ett nytt varv på stan. Men efter ett tag så blev vi trötta på att gå så då tog vi en fika på Java och satt där tills det blev aningen kyligt. Då gick vi lite till på stan. Vardagsmotion - check!

Egentligen var det EN sak som jag verkligen var tvungen att införskaffa på stan och det var ett nytt busskort. Köpte jag det? Nej såklart inte. Minnet är bra men kort...

Imorgon blir det skolan hela dagen och träffa Sanna på eftermiddagen :) Torsdag ska jag skriva klart nästa veckas seminarium och på fredag bär det av till Uppsala för att fira Valborg. Yes Yes Yes! Fan vad skönt att det ska bli att faktiskt få göra något roligt på Valborg för en gångs skull.

Dags att finslipa på morgondagens seminarium. Är inte helt nöjd men orkar faktiskt inte med det där mer nu, det får bära eller brista. Annars är det bara gör om gör rätt som gäller. Livets motto!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0