Klassfest och NKOTBSB!

Jaha, så det blev lite jobb igår, men det var ganska chill, för det var lite post och turen gick som smort och jag slutade vid 15. Riktigt gött faktiskt. Värre var det när jag skulle cykla hem i stormvindarna, det var helt galet. Jag rullade inte direkt framåt, snarare bakåt. Fast mest åt sidan. Nej, det var riktigt jobbigt faktiskt..

Igår kväll var det så dags för klassfest och det var riktigt nice. Jag måste säga att jag har en väldigt bra klass och det är ju skönt det! Men festen började i en lägenhet mitt i stan och innehöll musikupplevelser, spännande lekar, en propp som gick, intressanta diskussioner och uppvisande i mina boybandsskills. Runt 1-tiden gick vi som var till McDonalds, mest för att mat ju alltid är trevligt men jag åt inget för det blir inte bra när jag äter mat och har druckit alkohol, det slutar alltid i bakfylla då. Efter det skingrades gruppen litegrann men det hela slutade i alla fall med att fem av oss styrde någon slags efterfest hos en i klassen. Det var väldigt trevligt och jag kom hem vid 4-tiden tror jag. Alldeles lagom faktiskt. Så ja, jag hade en väldigt trevlig fredagskväll :)

Idag har jag inte gjort ett dyft, jag har bara suttit i soffan och kollat på massa One Tree Hill. Jag har pluggat litegrann också faktiskt, men det har mest handlat om att läsa i boken Våldsutsatta kvinnor - samhällets ansvar. Men jag läser den lite i taget för jag blir bara arg, för samhället tar ju för fan inget ansvar. Det är antagligen däri problemet ligger. Det är så hemskt.

Denna lördag avslutas med Udinese - Roma som börjar om 5 minuter ungefär. Jag hoppas såklart på vinst för Roma men man vet ju aldrig riktigt med det där laget.

Just, NKOTBSB (New Kids On The Block och Backstreet Boys) har kommit ut med en ny singel nu. Helt okej faktiskt, har inte hunnit lyssna in mig så bra på den än. Men här är den




Plus att Nick Carter har släppt ett nytt soloalbum, men jag lugnar mig nog lite med att köpa det tills det finns i Sverige. Det går dock att beställa på CDON men det kostar 729 (!) kronor. För en skiva liksom. Nej det är det faktiskt inte värt det...

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0