Ledighet och problem med leveransen

Det blev en ledig dag idag på grund av att föreläsningen som vi skulle ha haft idag blev inställd. Det känns helt okej för jag anser fortfarande att våra föreläsningar inte är bra. Visserligen så gillade jag föreläsningen som vi hade igår, den var faktiskt intressant och föreläsaren var riktigt bra. Men den kan ha varit den första som faktiskt gav något vettigt. Hon var väldigt konkret och även fast jag precis läst en bok om Unga Lagöverträdare så förstår jag det bättre nu. Azum!

Så dagen ska väl spenderas med att plugga till nästa seminarium som handlar om våldsutsatta kvinnor så håller fortfarande på och läser boken om det, som jag nämnde här för ett tag sen. Måste fortfarande ta ett kapitel i taget för jag blir så upprörd.
Och så väntar jag på att tentaresultatet ska komma också. Inte för att jag är så nervös för jag kommer bli så galet förvånad om jag får G. Men U står väl för Utmärkt?

Har varit på apoteket idag också för att hämta ut allergimediciner så jag ska må lite bättre än vad jag gör just nu. Men mina tabletter fanns inte på apoteket för det var problem med leveransen. Det var likadant på alla apotek i hela stan så då är det ju kört. Så jag får hålla mig inne idag också. För mina andra tabletter är inte så mycket att ha om jag inte tar dom med de tabletterna som jag inte har nu. Bra att jag är så förberedd. Jag tror att jag varje år hoppas på att min allergi har försvunnit. Men icke...

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0